Nasze Standardy
Edukacja i rozwój
W naszym przedszkolu bardzo ważne są relacje! Relacje dzieci z personelem, relacje pomiędzy dziećmi, relacje personelu z rodzicami. Wierzymy, że Edukacja to relacja! Wystarczy spojrzeć na najbardziej efektywne systemy edukacyjne (np. fiński) – w nich relacje są podstawą dla efektywnej nauki i szeroko pojętego rozwoju dziecka. Nad edukacją i rozwojem dzieci w naszym przedszkolu czuwa sztab specjalistów: nauczyciele wychowania przedszkolnego, nauczyciel języka angielskiego, nauczyciele współorganizujący, psycholog, logopeda, terapeuta SI, rehabilitant, pedagog.
Bezpieczeństwo dzieci
Bezpieczeństwo dzieci to podstawa! Nad bezpiecznym pobytem dziecka w naszym przedszkolu czuwa cała nasza kadra. Pozytywne relacje pozwalają wytwarzać bezpieczną atmosferę sprzyjającą zdrowemu rozwojowi oraz procesowi uczenia się dziecka.
Jak Pracujemy
Pracujemy w oparciu o „Nurty Nowego Wychowania” czerpiąc szczególnie z Koncepcji Planu daltońskiego i Metody Projektu edukacyjnego. Nasze innowacyjne podejście do planowania zajęć i organizacji przestrzeni przedszkolnej, to coś, co nas wyróżnia. Podstawą naszych codziennych zajęć jest rozwój dziecka poprzez różnorodne, kreatywne zajęcia i aktywności.
Partnerstwo z Rodzicami
Pasja i zaangażowanie
Pasja do pracy z dziećmi i dbałość o ich wszechstronny i harmonijny rozwój jest fundamentem pracy w naszym przedszkolu. Nasze zaangażowanie w tworzenie pozytywnej, radosnej i bezpiecznej atmosfery jest podstawą dla edukacji dzieci oraz współpracy z rodzicami. Wiemy, że dla dzieci bardzo ważne jest zaangażowanie nauczyciela. Obserwują Go i angażują się w taki sam sposób. Bo żeby zapalać innych, samemu trzeba płonąć! Nasi nauczyciele stale podnoszą swoje kwalifikacje poprzez udział w licznych kursach i szkoleniach.
Komunikacja
Skuteczna komunikacja jest dla nas kluczowa. Komunikacja w edukacji to fundament, na którym można i trzeba budować! Komunikowanie jest zdolnością wymiany informacji z ludźmi oraz zrozumienia, jakie informacje i uczucia zostały przekazane. To bardzo ważne, aby rozumieć się wzajemnie. Dlatego nasi Nauczyciele są zawsze otwarci i chętni do rozmowy, organizują spotkania indywidualne z rodzicami oraz komunikują się poprzez aplikację LiveKid, a wszystko to aby przekazywać Rodzicom wszystkie ważne informacje związane z rozwojem ich dziecka.
Stosujemy nowatorskie metody
Koncepcja planu daltońskiego
Metoda projektu edukacyjnego
Koncepcja planu daltońskiego
Koncepcja planu daltońskiego — opiera się na 4 filarach: rozwijaniu samodzielności, odpowiedzialności za powierzone zadania, umiejętności współpracy, oraz refleksji.
Filary te tworzą podstawy życia społecznego. Dzieci uczą się umiejętności, którymi będą mogły wykazać się w dorosłym życiu. Dzięki samodzielnej pracy w przedszkolu odkrywają swoje możliwości, rozwijają umiejętności i kształtują poczucie własnej wartości i sprawczości! Współpracując, uczą się, że nie z każdym muszą się przyjaźnić, ale z każdym powinny umieć współpracować. Dokonując refleksji swojej pracy wiedzą, w czym są dobre, a nad czym jeszcze powinny popracować.
Proces dydaktyczno-wychowawczy w edukacji daltońskiej oparty jest na wizualizacji, na takiej organizacji przestrzeni, żeby dzieci samodzielnie mogły odnajdywać się w przedszkolnej rzeczywistości, oraz żeby jak najwięcej samodzielności im dawać. Znajdujące się w sali kolorowe wizualizacje, pozwalają dzieciom lepiej zrozumieć i zapamiętać zasady funkcjonowania w grupie a instrukcje czynnościowe ułatwiają im samodzielne wykonywanie stawianych przed nimi zadań. Dziecko nie potrzebuje pomocy podczas porządkowania sali, układania zabawek czy książek. Dzięki odpowiednio przygotowanym nieszablonowym środkom dydaktycznym, organizacji przestrzeni, wydzieleniu miejsc, kącików do działań tematycznych i zgromadzeniu w nich odpowiednich materiałów dydaktycznych, dzieci mają ogromną szansę na swobodne podejmowanie samodzielnych działań.
Koncepcja planu daltońskiego
Koncepcja planu daltońskiego — opiera się na 4 filarach: rozwijaniu samodzielności, odpowiedzialności za powierzone zadania, umiejętności współpracy, oraz refleksji.
Filary te tworzą podstawy życia społecznego. Dzieci uczą się umiejętności, którymi będą mogły wykazać się w dorosłym życiu. Dzięki samodzielnej pracy w przedszkolu odkrywają swoje możliwości, rozwijają umiejętności i kształtują poczucie własnej wartości i sprawczości! Współpracując, uczą się, że nie z każdym muszą się przyjaźnić, ale z każdym powinny umieć współpracować. Dokonując refleksji swojej pracy wiedzą, w czym są dobre, a nad czym jeszcze powinny popracować.
Proces dydaktyczno-wychowawczy w edukacji daltońskiej oparty jest na wizualizacji, na takiej organizacji przestrzeni, żeby dzieci samodzielnie mogły odnajdywać się w przedszkolnej rzeczywistości, oraz żeby jak najwięcej samodzielności im dawać. Znajdujące się w sali kolorowe wizualizacje, pozwalają dzieciom lepiej zrozumieć i zapamiętać zasady funkcjonowania w grupie a instrukcje czynnościowe ułatwiają im samodzielne wykonywanie stawianych przed nimi zadań. Dziecko nie potrzebuje pomocy podczas porządkowania sali, układania zabawek czy książek. Dzięki odpowiednio przygotowanym nieszablonowym środkom dydaktycznym, organizacji przestrzeni, wydzieleniu miejsc, kącików do działań tematycznych i zgromadzeniu w nich odpowiednich materiałów dydaktycznych, dzieci mają ogromną szansę na swobodne podejmowanie samodzielnych działań.
Metoda projektu edukacyjnego
Metoda projektu edukacyjnego – to praca opierająca się na zainteresowaniach dzieci. To dzieci z pomocą nauczyciela wybierają temat projektu i to dzieci poprzez swoja ciekawość poznawczą wyznaczają kierunki pracy. W pierwszej kolejności nauczyciel w oparciu o obserwację dzieci, ich zainteresowania wybiera temat projektu. Następnie dzieci tworzą tzw. Siatkę pojęć – czyli co już wiemy o temacie projektu i siatkę pytań – czyli czego chcielibyśmy się jeszcze dowiedzieć. Wspólnie z nauczycielem i rodzicami aktywnie poszukują odpowiedzi na postawione przez siebie pytania poprzez realizację różnych działań edukacyjnych (np.wycieczki, spotkania ze specjalistami, poszukiwanie wiedzy w różnych innych dostępnych źródłach itp.). Finałem jest organizacja uroczystości dla dzieci i rodziców, podczas której dzieci mogą się wykazać zdobytą wiedzą oraz wspólnie świętować zakończenie projektu.
“Dzieci nie interesują się danym przedmiotem nauczania, dzieci interesują się sposobem, w jaki ich nauczyciel interesuje się tym przedmiotem.”
Marek Kaczmarzyk
“Jeśli szanujemy dziecko i podążamy za jego możliwościami, to może ono zrobić więcej, niż od niego oczekujemy, a wszystko, co dziecko potrafi – nauczycielowi zrobić nie wolno.”
Helen Parkhurst, motto edukacji daltońskiej
Poznaj naszą kadrę
Anna Pacholik
Dyrektor przedszkola | Członek zarządu
Jestem nauczycielem nurtów tzw. Nowego Wychowania, który szeroko pojęte dobro dziecka stawia w centrum edukacji.
Dla mnie jako dyrektora najważniejszym zadaniem jest tworzenie bezpiecznej i przyjaznej dzieciom przestrzeni, w której będą mogły harmonijnie się rozwijać, zdobywać wiedzę oraz nabywać nowych umiejętności.
Aleksandra Pawlak
Manager | Członek zarządu
Moja decyzja o prowadzeniu przedszkola była motywowana kilkoma czynnikami: to połączenie zaangażowania społecznego, chęć wpływu na rozwój małych umysłów i tworzenie pozytywnej przestrzeni edukacyjnej jej najmłodszych.
Uwielbiam dzieci za to, jaką tworzą atmosferę radości, jak się uczą poprzez zabawę oraz jak wspólnie odkrywają świat.
Emilia Nowak
Nauczyciel
Jestem Nauczycielem Wychowania Przedszkolnego. Ukończyłam liczne kursy doskonalące m.in.: „Sensoplastykę — I stopnia”, „Terapię ręki”. Jestem też Trenerem Kompetencji Społecznych.
Justyna Młynarczyk
Nauczyciel
Jestem nauczycielem wychowania przedszkolnego i wczesnoszkolnego, oligofrenopedagogiem, prowadzę zajęcia z Terapii Ręki oraz Zajęcia Ruchu Rozwijającego Weroniki Sherborne.
Paulina Ślusarczyk-Rakoczy
Nauczyciel | Psycholog
Jestem psychologiem, terapeutą dzieci i młodzieży oraz psychoterapeutą w trakcie szkolenia. Posiadam wykształcenie z zakresu pedagogiki specjalnej — edukacji, terapii i wspomagania osób w spektrum autyzmu. Jestem też trenerem TUS-u, AAC, terapeutką ręki i snoezelen.
Natalia Niedzielska
Nauczyciel | Terapeuta
Na co dzień pracuję z dziećmi ze specjalnym potrzebami edukacyjnymi. Z wykształcenia jestem fizjoterapeutą, terapeutą integracji sensorycznej oraz pedagogiem specjalnym z zakresu edukacji i rehabilitacji osób z niepełnosprawnością intelektualną.
Karolina Mateja
Nauczyciel | Nauczyciel języka angielskiego
Jestem życzliwie nastawionym do świata pedagogiem dostrzegającym wyjątkowość w każdym dziecku; a także ambitnym i zaangażowanym w swoją pracę człowiekiem.
Anna Młynarz
Nauczyciel współorganizujący
Jestem nauczycielem wychowania przedszkolnego, pedagogiem terapeutą, trenerem kompetencji społecznych. Swoją pracę ukierunkowuję na rozwijanie relacji, dbałość o potrzeby dzieci, ich wszechstronny rozwój.
Nikola Waletzki
Nauczyciel WF
Posiadam licencję trenerską UEFA C, a niedawno ukończyłam studia magisterskie z wychowania fizycznego.
Prowadzenie zajęć sportowych to moja prawdziwa pasja.
Monika Majszczyk
Psycholog
Jestem psychologiem, terapeutą osób w Spektrum Autyzmu.
Pracuję zgodnie z potrzebami dzieci, traktuję je bardzo podmiotowo. W codziennej pracy bardzo ważnym dla mnie jest zespół ludzi, z którymi współpracuję.
Dominika Kopacka-Świątkiewicz
Psycholog | Logopeda
Jestem psychologiem, logopedą i nauczycielem współorganizującym kształcenie specjalne dzieci w spektrum autyzmu. W pracy opieram się na zasadzie „edukacja to relacja”. Staram się łączyć różne metody i techniki terapeutyczne, aby jak najskuteczniej wspierać dzieci w rozwoju.
Barbara Bartek
Pomoc nauczyciela
Pracuję jako pomoc nauczyciela przedszkola w najstarszej grupie. Lubię pomagać tworzyć pomoce dydaktyczne i rozmawiać z dziećmi. Pracuję rzetelnie i dokładnie. Jeśli tylko mogę, to każdemu pomagam, na tyle, ile ja sama potrafię.
Kamila Galińska
Pomoc nauczyciela
Jestem osobą ciekawą świata, troskliwą, stale poszukującą nowej wiedzy i doświadczeń. Jestem kochająca żoną i mamą.
Pracuję z pełnym zaangażowaniem i oddaniem dla dzieci.
Iryna Tkachova
Pomoc nauczyciela
Jestem kobietą, która kocha pokój, swoją rodzinę. Jestem oazą spokoju.
W pracy angażuję się na 100%. Rzetelnie wykonuję wszystkie swoje obowiązki. Opieka nad dziećmi jest dla mnie przyjemnością. Jestem uważna na ich potrzeby.
Magdalena Kwaśny
Pomoc nauczyciela
Jestem pomocą nauczyciela w najmłodszej grupie. Praca z maluszkami jest wyjątkowa, na co dzień trzeba wykazać się nie tylko dużą kreatywnością, ale również wrażliwością na potrzeby dzieci.
Grażyna Oliwa
Szefowa kuchni | Intendentka
Jestem kobietą, matką i babcią, miłośniczką zwierząt.
Pracuję z pasją i zaangażowaniem. Jestem kucharką, dla której praca jest pasją. Uwielbiam przygotowywać posiłki dla dzieci. Dużą radość sprawia mi, kiedy dzieci są syte, bo najedzone dziecko to szczęśliwe dziecko.
Lucyna Romkowska
Pomoc kuchenna
Jestem wyjątkową kombinacją moich doświadczeń, wartości, pasji, relacji. Pracuję jako pomoc w kuchni, wspólnie z Szefową kuchni przygotowuję posiłki. Również troszczę się o to, by miejsce pracy było utrzymane w porządku i czystości, pilnuję przestrzegania procedur, zasad oraz standardów sanitarnych. Swoją pracę wykonuję solidnie.
Anna Pacholik
Jestem nauczycielem nurtów tzw. Nowego Wychowania, który szeroko pojęte dobro dziecka stawia w centrum edukacji.
Dla mnie jako dyrektora najważniejszym zadaniem jest tworzenie bezpiecznej i przyjaznej dzieciom przestrzeni, w której będą mogły harmonijnie się rozwijać, zdobywać wiedzę oraz nabywać nowych umiejętności.
Uwielbiam dzieci za ich ciekawość świata! Za to, że są autentyczne we wszystkim, co robią. Każde dziecko jest wyjątkowe, kompletne, właśnie takie, jakie jest. Kiedy podążamy za dzieckiem, pozwalamy rozwijać Mu jego własny wrodzony potencjał. Pozwalamy Mu rozwijać jego wewnętrzną motywację do uczenia się. A to kluczowa w edukacji umiejętność.
Moja praca to moja pasja, a moja pasja to moja praca. W swojej codziennej pracy, zarówno z dziećmi, jak i personelem stawiam na relację. Uważam, że to kluczowy czynnik budujący przyjazną atmosferę oraz motywujący do rozwoju. W moim sercu kwitnie Plan daltoński i tę koncepcję pracy z dziećmi wybrałam jako tą, z której dzieci mogą czerpać najwięcej. Opiera się ona o 4 filary rozwijające u dzieci: samodzielność, umiejętność współpracy, odpowiedzialność za powierzone zadania oraz refleksję po ich wykonaniu. Dla mnie jako dyrektora szczególnie ważny jest ten ostatni. Zawsze szczegółowo analizuję wszystko, co dzieje się w przedszkolu, aby w przyszłości jeszcze lepiej zarządzać placówką.
Prywatnie jestem szczęśliwą mamą dwóch nastolatków. Jako wokalistka piszę, tworzę i nagrywam single. Uwielbiam biegać, podróżować i czytać książki (szczególnie te związane z rozwojem dziecka).
Moje motto to: „Dawanie wolności jest obdarzaniem miłością” A. S. Neil i jeszcze jedno: „Dziecko nie interesuje się samym przedmiotem, ale sposobem, w jaki interesuje się nim jego nauczyciel!” M. Kaczmarzyk.
Bo to pasja rodzi pasję, a Przedszkole Nowa Bajka powstało z pasji do pracy z dziećmi!
Aleksandra Pawlak
Moja decyzja o prowadzeniu przedszkola była motywowana kilkoma czynnikami: to połączenie zaangażowania społecznego, chęć wpływu na rozwój małych umysłów i tworzenie pozytywnej przestrzeni edukacyjnej jej najmłodszych.
Uwielbiam dzieci za to, jaką tworzą atmosferę radości, jak się uczą poprzez zabawę oraz jak wspólnie odkrywają świat.
Pragnę, by Nowa Bajka stała się jeszcze bardziej wyjątkowym miejscem, które wzbogaca życie każdego dziecka.
„Przedszkole to miejsce, gdzie marzenia dzieci stają się rzeczywistością, gdzie fantazja rozwija skrzydła, a ciekawość prowadzi do nauki”.
Emilia Nowak
Jestem Nauczycielem Wychowania Przedszkolnego. Ukończyłam liczne kursy doskonalące m.in.: „Sensoplastykę — I stopnia”, „Terapię ręki”. Jestem też Trenerem Kompetencji Społecznych.
W pracy zawsze kieruję się przede wszystkim dobrem Dziecka. Bardzo istotne jest dla mnie podejście indywidualne tak, aby móc dostrzec w Dziecku to, czego nie widać na początku. Traktuję Dzieci jak swoich małych przyjaciół, którym oddaję całe serce, jednocześnie prowadząc ich i wyznaczając dobrą drogę w procesie nauczania. Niezwykle ważne jest dla mnie poczucie bezpieczeństwa i zaufanie ze strony moich podopiecznych.
Kieruję się słowami Janusza Korczaka: „Dobry wychowawca, który nie wtłacza, a wyzwala, nie ciągnie, a wznosi, nie ugniata, a kształtuje, nie dyktuje, a uczy, nie żąda, a zapytuje — przeżyje wraz z dziećmi wiele natchnionych chwil”.
W wolnym czasie podróżuję, jeżdżę na rowerze, oglądam filmy i seriale, a także piekę torty i ciasta.
Justyna Młynarczyk
Jestem nauczycielem wychowania przedszkolnego i wczesnoszkolnego, oligofrenopedagogiem, prowadzę zajęcia z Terapii Ręki oraz Zajęcia Ruchu Rozwijającego Weroniki Sherborne.
Pracuje wg zasady „Dziecko chce być dobre. Jeśli nie umie — naucz, jeśli nie wie — wytłumacz, jeśli nie może — pomóż”. Staram się być oparciem dla dzieci, osobą, do której się zwrócą, gdy będą pomocy potrzebowały, przytulaska czy zwykłej rozmowy. W swojej pracy opieram się głównie o Koncepcję Planu Daltońskiego.
Uwielbiam dzieci za ich bezpośredniość, szczerość i radość, którą czerpią z najmniejszych rzeczy!
Moją pasją jest dekoracja wnętrz, gotowanie, zdrowy styl życia i wszelkiego rodzaju aktywności ruchowe.
Prywatnie jestem otwartą osobą, fanką czarnego humoru, wielbicielka wszelkiego rodzaju koncertów i wyjazdów, najlepiej pod namioty! Jestem również dobrą żoną, mamą niespełna 2-latka i posiadaczką buldoga angielskiego. 🙂
Karolina Mateja
Jestem życzliwie nastawionym do świata pedagogiem dostrzegającym wyjątkowość w każdym dziecku; a także ambitnym i zaangażowanym w swoją pracę człowiekiem.
Pracuję w oparciu o samodzielność, kreatywność i potrzeby dziecka. Kładę szczególny nacisk na współpracę.
Kieruję się cytatem: „Jeśli chcesz poznać człowieka, dowiedz się, jak traktuje swoich podopiecznych, a nie równych sobie”.
Lubię szczerość, uczciwość, otwartość i dobroć. Poza tym lubuję się w dobrej literaturze z pogranicza psychologii i pedagogiki, jak również w filmach dokumentalnych. Interesuję się kryminalistyką oraz analizowaniem zawiłych psychik ludzkich.
Mój ulubiony cytat to: „Jeszcze wiele może się wydarzyć. Na jutrze nie kończy się świat. Nigdy nie mów nigdy”.
Paulina Ślusarczyk-Rakoczy
Jestem psychologiem, terapeutą dzieci i młodzieży oraz psychoterapeutą w trakcie szkolenia. Posiadam wykształcenie z zakresu pedagogiki specjalnej — edukacji, terapii i wspomagania osób w spektrum autyzmu. Jestem też trenerem TUS-u, AAC, terapeutką ręki i snoezelen.
W swojej pracy wykorzystuję różne metody oraz techniki, które indywidualnie dopasowuje do dziecka. Pracuje w sposób systemowy. Patrzę całościowo na rozwój i potrzeby dziecka. Praca z dziećmi daje mi dużo radości i satysfakcji.
Prywatnie uwielbiam czytać książki, oglądać filmy i odwiedzać nowe miejsca.
Natalia Niedzielska
Na co dzień pracuję z dziećmi ze specjalnym potrzebami edukacyjnymi. Z wykształcenia jestem fizjoterapeutą, terapeutą integracji sensorycznej oraz pedagogiem specjalnym z zakresu edukacji i rehabilitacji osób z niepełnosprawnością intelektualną. Ukończyłam szkolenia m.in. z zakresu Terapii Ręki, Alternatywnych i Wspomagających Metod Komunikacji (tzw. AAC). Staram się wciąż poszerzać swój warsztat pracy, uczestnicząc w licznych kursach, szkoleniach i warsztatach.
W swojej pracy wykorzystuję ciekawe metody i techniki pracy, a także zainteresowania dziecka, tak aby prowadzone przeze mnie zajęcia były dla niego atrakcyjne i wywoływały uśmiech na jego twarzy. Podczas prowadzonych zajęć dbam o indywidualne podejście oraz zbudowanie przyjaznej atmosfery w oparciu o zaufanie i poczucie bezpieczeństwa. Zawsze staram się budować dobrą relację polegającą na współpracy i wzajemnym zaufaniu, również z rodzicami.
Prywatnie — miłośniczka aktywności fizycznej. Dlatego też w pracy staram się wywołać u dzieci uśmiech, radość i zapał do wszelakich aktywności ruchowych.
Monika Majszczyk
Jestem psychologiem, terapeutą osób w Spektrum Autyzmu.
Pracuję zgodnie z potrzebami dzieci, traktuję je bardzo podmiotowo. W codziennej pracy bardzo ważnym dla mnie jest zespół ludzi, z którymi współpracuję.
Dzieciom dziękuję za szczerość!
Fascynuje mnie neuroróżnorodność.
Prywatnie jestem żoną i fajną ciotką, lubię dobrą książkę i mocną kawę.
Mój ulubiony cytat: „A co to znaczy że coś wypada? Gdyby ludzie się umówili, że wypada nosić twaróg na głowie, nosiłabyś?” — Alicja w Krainie Czarów.
Dominika Kopacka-Świątkiewicz
Jestem psychologiem, logopedą i nauczycielem współorganizującym kształcenie specjalne dzieci w spektrum autyzmu. W pracy opieram się na zasadzie „edukacja to relacja”. Staram się łączyć różne metody i techniki terapeutyczne, aby jak najskuteczniej wspierać dzieci w rozwoju.
W dzieciach podziwiam ich entuzjazm, szczerość i ciekawość świata. Zaraźliwą radość i niestandardowe myślenie.
Staram się coraz lepiej poznawać dzieci w spektrum autyzmu — ich potrzeby, sposób myślenia i percepcji, mocne strony i trudności. Staram się podchodzić do terapii kompleksowo, łącząc rozwijanie u dzieci kompetencji społeczno-emocjonalnych z komunikacyjnymi.
W czasie wolnym uwielbiam czytać książki i podróżować. Jestem mamą 15-letniego Piotrka, ucznia 1 klasy liceum oraz 18-letniego kota Gulasza.
Ulubiony cytat nie jest z książki, ale z kubka, który kupiłam sobie na jednym ze szkoleń. Jest to jedno z przekonań Porozumienia bez Przemocy (NVC): „Jeżeli coś jest warte zrobienia, to jest też warte zrobienia niedoskonale”. Warto o tym pamiętać, aby nie zatracić się w dążeniu do perfekcji.
Barbara Bartek
Pracuję jako pomoc nauczyciela przedszkola w najstarszej grupie. Lubię pomagać tworzyć pomoce dydaktyczne i rozmawiać z dziećmi. Pracuję rzetelnie i dokładnie. Jeśli tylko mogę, to każdemu pomagam, na tyle, ile ja sama potrafię.
Kocham dzieci za ich niesamowite pomysły, radość z życia.
Moją pasją jest słuchanie muzyki, jazda na rowerze. Kiedy jest ciepło, chętnie korzystam z wolnego czasu na dworze. Bardzo lubię gotować i piec ciasta.
Pochodzę z wielodzietnej rodziny. Czas wolny również lubię spędzać w gronie najbliższych. Na co dzień jestem pogodną i radosną osobą i lubię pomagać innym. Jestem ciocią 7 szkrabów. ❤
Kamila Galińska
Jestem osobą ciekawą świata, troskliwą, stale poszukującą nowej wiedzy i doświadczeń. Jestem kochająca żoną i mamą.
Pracuję z pełnym zaangażowaniem i oddaniem dla dzieci.
Lubię dzieci, bo praca z nimi daje mi satysfakcję. Dla dzieci jestem zawsze pogodna, serdeczna i uśmiechnięta. Celem mojej pracy z dziećmi jest szczęście, uśmiech, troska. Dbam o ciepłą, serdeczną i rodziną atmosferę w kontaktach z dziećmi.
Moje pasje to nordic walking, jazda na rowerze i spacery po lesie.
Prywatnie jestem mamą i żoną, kocham podróże 😊
Iryna Tkachova
Jestem kobietą, która kocha pokój, swoją rodzinę. Jestem oazą spokoju.
W pracy angażuję się na 100%. Rzetelnie wykonuję wszystkie swoje obowiązki. Opieka nad dziećmi jest dla mnie przyjemnością. Jestem uważna na ich potrzeby.
Dzieci to nasza przyszłość, przyszłość tego świata. Dzieci są otwarte, prawdziwe i radosne!
Pasjonuję się ekonomią. Uwielbiam podróże i poznawanie świata.
Prywatnie jestem mamą, mam dwie córki, z którymi uwielbiam spędzać czas. Często bywam na zawodach szermierskich, żeby wspierać Je w ich walkach.
Magdalena Kwaśny
Jestem pomocą nauczyciela w najmłodszej grupie. Praca z maluszkami jest wyjątkowa, na co dzień trzeba wykazać się nie tylko dużą kreatywnością, ale również wrażliwością na potrzeby dzieci.
Moim celem w pracy z dziećmi jest stworzenie atmosfery pełnej ciepła i bezpieczeństwa.
Dla mnie każde dziecko jest ważne i wyjątkowe.
Prywatnie jestem spełnioną mamą i żoną.
Uwielbiam spędzać czas z najbliższymi, to oni dają mi siłę i motywację każdego dnia.
Grażyna Oliwa
Jestem kobietą, matką i babcią, miłośniczką zwierząt.
Pracuję z pasją i zaangażowaniem. Jestem kucharką, dla której praca jest pasją. Uwielbiam przygotowywać posiłki dla dzieci. Dużą radość sprawia mi, kiedy dzieci są syte, bo najedzone dziecko to szczęśliwe dziecko.
Dzieci kocham, bo dzieci to eksplozja radości, dzieci są nieprzewidywalne i genialne! Często mnie zaskakują, nawet w najprostszych sprawach co sprawia, że mogę popatrzeć wtedy na świat, choć przez chwilę ich oczami.
Uwielbiam pracę w ogrodzie. Czuję się wtedy wolna jak ptak, mogę patrzeć, jak przyroda budzi się do życia, jak moje roślinki rosną i pięknieją w oczach. Daje mi to dużo satysfakcji.
Prywatnie jako babcia uwielbiam czas, który mogę poświęcać moim ukochanym wnuczkom. Dbam o wszystkie koty, które staną na mojej drodze, a wieczorami lubię czytać książki.
Moje motto to „Człowiek potrzebuje do życia ogrodów i bibliotek”… ja dodałabym tylko jeszcze, że dobrej kuchni też! 😊
Lucyna Romkowska
Jestem wyjątkową kombinacją moich doświadczeń, wartości, pasji, relacji. Pracuję jako pomoc w kuchni, wspólnie z Szefową kuchni przygotowuję posiłki. Również troszczę się o to, by miejsce pracy było utrzymane w porządku i czystości, pilnuję przestrzegania procedur, zasad oraz standardów sanitarnych. Swoją pracę wykonuję solidnie.
Dzieci Kocham tak po prostu zwyczajnie, za to, że istnieją.
Moją pasją jest to, co robię od lat. Zawód kucharza jest moją pasją, a pasja moim zawodem. Nie wyobrażam sobie siebie w innej roli. Praca, którą wykonuje się z zamiłowaniem, daje dużo satysfakcji. Ktoś kiedyś powiedział… „Kochaj to, co robisz, a nigdy nie będziesz musiał pracować”.
Prywatnie jestem żoną, mamą — czwórki dzieci, babcią dwójki przewspaniałych wnuczek.
Moje motto to „Co ma być, to będzie, a jak już będzie, to trzeba się z tym zmierzyć”.
Anna Młynarz
Jestem nauczycielem wychowania przedszkolnego, pedagogiem terapeutą, trenerem kompetencji społecznych.
Swoją pracę ukierunkowuję na rozwijanie relacji, dbałość o potrzeby dzieci, ich wszechstronny rozwój.
Praca z dziećmi to wspólne odkrywanie świata, nieustanna radość!
Wspieranie rozwoju najmłodszych i towarzyszenie im w odkrywaniu to najciekawsza przygoda.
Kocham podróżować i niezwykłe momenty zatrzymywać na fotografiach.
Nikola Waletzki
Od 2019 roku mam przyjemność pełnić rolę trenerki w kategorii Skrzatów i Żaków w Szkółce Piłkarskiej Soccer College Łubniany.
Posiadam licencję trenerską UEFA C, a niedawno ukończyłam studia magisterskie z wychowania fizycznego.
Prowadzenie zajęć sportowych to moja prawdziwa pasja.
Największą radość przynosi mi widok uśmiechniętych dzieci, które z entuzjazmem uczestniczą w treningach i czerpią radość z każdej chwili spędzonej na boisku.
PRAKTYCZNE
WSKAZÓWKI PORADY MATERIAŁY EDUKACYJNE
dla rodziców, którzy chcą wspierać rozwój swojego dziecka jeszcze bardziej
1. Edukacja i rozwój dziecka.
2. Zdrowie i bezpieczeństwo.
3. Współpraca z rodzicami.
4. Adaptacja dzieci w przedszkolu.
5. Kreatywność i sztuka.
6. Zabawy i aktywność fizyczna.
7. Nowości i trendy w edukacji.
8. Sezonowe wydarzenia i święta.
9. Książki i literatura dla dzieci/rodziców.
10. Świat przyrody i nauka.
dołącz do naszego bezpłatnego newslettera
lokalizacja
ul. Haliny Poświatowskiej 2,
45-003 Opole
Przedszkole czynne
Poniedziałek - Piątek:
7:00 - 17:00